2010. február 9., kedd

Új formáció


Igaz van még mit finomítani, de ezt a típusú farok-kötést most alkalmaztam először. És sokkal élethűbb utánzatot kaphatunk egy horogáldozattal. Azonban láttam már más módon kötött hasonló replikációt, farokban lévő fém nélkül. Anyagszükséglet minimális:

Horog: TMC 212Y #11 / klasszikus parachute horog
Cérna: a bordázatot tekintve fekete Petit Jean
Szárny: fehér polipropilén
Farok: fácánfarok szegmens
Lábak: kakas nyaktoll

Kíváncsi vagyok a fogósságára is:) Biztos jaó! I hope so!

7 megjegyzés:

  1. ;)ugyvan Katesz! szeressük a csáposokat főzve.

    VálaszTörlés
  2. Hal-i!
    Ezeket a remekműveket Te kötöd?! Grat hozzá, nagyon jónak tünnek. A horgokat hol szoktad beszerezni, mert itt sajnos sehol nem lehet kapni! :(
    Ui.: Nekem kötik a legyeket, az kényelmesebb, meg hát nekem semmi tehetségem a dologhoz! :D :D
    De nagyon jó mesterem van, majd összehozlak vele tapasztalatcsere céljából!

    VálaszTörlés
  3. Üdv.!
    Igen, jómagam kötögetek, de még nagyon gyerekcipőben járok. Csak tavaly június óta művelem ezt az egész legyezést, és még van mit tanulni. Csak türelem kérdése az egész, te is bele vághatnál, az alap legyeket nem nagy kunszt megkötni, főleg a domisokat!
    Vagyok olyan szerencsés helyzetben, hogy itt van 3megállóra pesten a kaland horgászbolt, s onnan származnak az anyagok. de rendelni érdemesebb lehet nagyobb tételben majd kipróbálom. Örülnék egy tapasztalatcserének A mesterrel!:)

    VálaszTörlés
  4. jaj, Gabi, nem kell engem mesternek szólitani, maradhatunk az Úrhölgynél is:D

    VálaszTörlés
  5. http://kinkysdesign.blogspot.com/2010/01/az-en-varrogepem.html
    nézd meg, ÚJ!!
    jössz haza hétvégén? holnap megyünk csopitársammal Diával bulizni nyiregyen, meg kötöttünk Te meg én egy megállapodást egész februárra, és nem akarom "elvesziteni" szóval ha tali akkor szólj:D

    VálaszTörlés
  6. Még nem tudom, hogy haza megyek e, mert jászberénybe leruccanunk szülcsinapcsizni. Ha mégis mennék, mindenképp értesitelek! de az csak szombat..

    VálaszTörlés