2011. február 13., vasárnap

Zagyva








Földi

5 megjegyzés:

  1. Kössz, bár szerintem eléggé zajos egyik másik meg elmosódtak. sajnos a naplemente mód egyik hátránya, hogy minden más, ami nem naplemente, sötét és ilyen lesz.. egyébként jászberény környékén sétálgattam egy olyan 5kmes körzetben a folyón felfelé. az erdős, kanyargós szakaszok ott elég keskenyek és fákkal, bokrokkal benőtt, de pont e miatt olyan vadregényes! :) tuti kiváltom az évest arra a szakaszra! :)

    VálaszTörlés
  2. Hal-i!
    Mit kerestél Te Jászberényben?! :XD ;) Már nagyon jóóó az al-Hernád is! :)
    Egyébként csak fotóztál, vagy volt peca is?! :)

    VálaszTörlés
  3. hali!
    keresztlányszülinapra voltunk hivatalosak, szoktam arra járni :)
    egyébként csak fotóztam, de megbántam, hogy nem vittem szerkót, mert mozgott a hal. volt, aki fogott is, szóval legközelebb peca is lesz!
    ahogy jobb idő lesz megnézem a hernádot is! ;)

    VálaszTörlés
  4. Hal-i!
    Oksa, várlak..., sőt most már a Sajó is nagyon jóóó...! Te voltál már Körömnél, Girincsnél, vagy a Nagycsécsi gázlónál?!
    ...hát van még mit megmutatnom neked! :) ;) (horgászhelyekre értettem... :XD )

    VálaszTörlés