2011. június 2., csütörtök

Lónyai - 2011.06.02

Néhány nappal ezelőtt kinéztem a csatornára, hát a csapadék hiánya látható volt. A hínár meg mindenféle növényzet szinte ellehetetleníti a pecát. Vagy legalábbis küszködni kell rendesen az ember magasságba nyúló füvekkel, elszáradt gyékény és nádlevelekkel a parton, amire ha rálép az ember.. kiló körüli halak mozdulnak a hínárban és szevasz peca. Szóval pár napja kint voltam és egy fél óra alatt egy csuka, aztán semmi..
Megfigyeltem 2 óra sikertelen horgászat után a magasabb partról, hogy csukák, domolykók, és mint utóbb kiderült gyönyörű jászok forgolódnak a partoldalban és a meder közepén burjánzó hínarasban is.


Ma is kimentem.. csak azért is. Szedés szinte semmi a vízfelszínen, csupán néhány béka ugrált a szitakötőkért... Aztán mintha egy hátat láttam volna nekiiramodni egy a hínár tetején pihegő szitának.
Szerencsére, bár csukázni indultam, a hínár miatt a bevontatás kész rémálommá vált, nálam volt néhány epoxy fejes pár centis streamer, amit a 40es zsinórra kötöttem (nem volt nálam vékonyabb) és elkezdtem ejtegetni a fű alá, hínár szélébe. Persze viharos szél is támadt a nyócvanfokban, ami szétégette, szétfújta a hátam. Fél óra dobálás után egy bamba pillanatomban odavert valami a süllyedő, megpöccintet csalira, majd örömmel nyugtáztam, hogy egy szép forma jász húzza kezemből a pálcát.

painted
Földi

3 megjegyzés:

  1. Hello from Spain, very goog blog and photos.
    I am following your blog.
    I´m loved pikes fly fishing
    Greetings.
    http://romanillosamosca.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Thanks for the kind words, I'll read your blog too! There are beautiful places you fishing.
    Have a nice day!

    VálaszTörlés
  3. nenyajjatok mán egymásnak ennyire :D


    viccet félretéve. nagy a csend felétek. csak nem vizsgaidőszak van?
    mikor jöttök felénk? lassan repül a tiszavirág...

    VálaszTörlés