2011. július 16., szombat

Legyezés vs. pergetés
Szücsi tó 2011.07.07.

 Lackóval már régóta terveztük ezt a horgászatot (kb. 3 éve). Akkor inkább még pergettem. Azért is örülök, hogy nem akkor mentünk el, mert így egy legyezés vs. pergetés verseny vagy inkább versengés alakulhatott ki. A verseny szabályai: az nyer aki több halat fog, a méret  nem számít! Az első kifogott haltól indult a verseny. Ez utólag kiderült számomra, nagy hiba volt ebbe bele egyezni, mert én fogtam az első halat de nem sikerült többet... Lackó sem volt sokkal szerencsésebb, sőtt! Bár ő is egy halat fogott ami nem volt nagy, de a méret nem számít. Ezért megnyerte a versenyt!!

A tóról tömören annyit, hogy nagyon ígéretesnek néz ki, de soha nem fogtam két darabnál és 50 cm-nél nagyobb csukát. Nem mellesleg 7000 Huf volta kettőnk engedéllye ami szerintem egy kicsit túlzás (vagy én vagyok béna). A környezet viszon csillagos ötös és ezért mondom azt, aki teheti egyet pecázzon rajta!


Gyönyörű bánya-tó



Remeknek tűnő helyek












Azt a tanulságot leszűrtem, hogy csónakban egy pergetőés egy legyes simán megfér. Csak alkalmazkodni kell egymáshoz. Főleg a pergetőnek!

Dév

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése