2013. március 3., vasárnap

Pontyra fel!

Némi kiegészítéssel megkötöttem az eddigi olvasmányok utáni "szerintem jók lesznek" pontyos legyeket. 
 A kukorica-légy még hiányzik az arzenálból, de csak azért mert nincs kedvem epoxyzni.. lustaság. 

Ez a tavasz javarészt a cárpflájfisingről fog szólni, aztán meglátjuk mi sül ki belőle.

Addig is egy kis olvasgatni való. Náluk már pontyos légycsere is létezik. :) Bár nyilván mások a kondíciók, egy kis erőltetéssel itthon is működhetnek a hasonló legyek. Szerintem.




...




F

7 megjegyzés:

  1. Tuti legyek, a Montanával biztos fogsz majd.
    Szerintem köss ilyen kukoricát, és hagyd ki az epoxizást:
    http://clogflyfishing.blogspot.hu/2013/01/kukoricazz.html

    Egyrészt felesleges, másrészt nem tudom, hogy a szagokra annyira érzékeny pontyot nem riasztja-e a ragasztó szaga.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. A san juan worm-ot felismerem. Köttöttem én is, golyó nélkül, pisztrángnak. Szépek.

    VálaszTörlés
  4. köszi, megkötöttem egy arzenál kukoricát is, akár etethetnék is velük :D de nem. a héten tesztelem is majd mind. a wormok eddig a domiknak tetszettek.

    VálaszTörlés
  5. hát erre kíváncsi leszek! a ponty nekem mindig olyan távoli bolygóbéli malacnak tűnt, amit csak bojlival lehet megfogni. sok sikert földim!!! ;)

    VálaszTörlés
  6. Most nézem csak, na ezek a tuti legyek pontyra, nekem is valami hasonló elképzeléseim vannak a témában sok sikert.
    Üdv: TI .

    VálaszTörlés
  7. Köszi, már csak a megfelelő vizet kell megtalálni.. :)
    István, ha van tudomásod olyan vízről, ahol lehet majd legyezve is próbálkozni, szívesen veszem a tippeket! ;)
    Üdv.!

    VálaszTörlés